19 juli 2013 Lees Meer →

Firezone op rug PEC Zwolle

PEC Zwolle heeft een nieuwe sponsor. Firezone staat vanaf het komende seizoen twee jaar lang op de rug van zowel het thuis- als uittenue. De uiting komt onderaan het wedstrijdshirt te staan en siert dus samen met Molecaten de achterzijde.

Peter Groen, directeur van Salland Olie, is blij met de sponsordeal. ,,PEC Zwolle staat te boek als een goede en betrouwbare club. Het afgelopen seizoen heeft het zich positief gepresenteerd aan heel Nederland. Los van het sportieve aspect, ademt PEC Zwolle ook entourage uit met een grote schare fans. Dit past bij onze doelgroep en de uitstraling van het merk Firezone.”

Ook Edward van Wonderen, algemeen directeur van PEC Zwolle, is in zijn nopjes met de overeenkomst. ,,Met Firezone voegen wij een landelijke partner toe aan ons wedstrijdshirt. Hierdoor versterken de beide merken elkaar. Tevens is het mooi om te zien dat deze partij door de BVA-veiling van enkele weken geleden met ons in contact is gekomen. PEC Zwolle ziet uit naar een prettige samenwerking met Firezone.”
bron: www.peczwolle.nl