16 oktober 2012 Lees Meer →

Veiling TV- en veldreclame PEC Zwolle groot succes

Maandagmiddag sloot de veiling van één Virtual (digitaal reclamebord naast het doel) en de veiling van één minuut reclamezendtijd op de LED boarding in het IJsseldelta stadion.

Edward van Wonderen, Algemeen Directeur van PEC Zwolle geeft aan ‘heel tevreden’ te zijn met de uitkomst van deze unieke veiling: ,,Het doel van de veiling was om te ervaren hoe de markt op dit aanbod reageert. Er is een mooie opbrengst gerealiseerd en we hebben veel informatie uit de markt ontvangen waar we in de komende periode mee aan de slag kunnen. De hoogste bieder is een onbekende nieuwe internationaal georiënteerde partij, die wij zonder deze veiling nooit ontmoet hadden. Deze ervaring is positief en interessant en biedt kansen voor de toekomst. Wij gaan met onze partner BVA-Auctions kijken wat wij met deze kennis kunnen doen.”

De Virtuals zijn voor de volgende bedragen geveild:
– 1275 euro (PEC Zwolle – PSV)
– 1450 euro (PEC Zwolle – Ajax)
– 1030 euro (PEC Zwolle – VVV-Venlo)
– 880 euro (PEC Zwolle – AZ)
– 870 euro (PEC Zwolle – NAC Breda)

De LED Boarding-reclame tijdens de thuiswedstrijden van PEC Zwolle zijn geveild voor:
– 750 euro (PEC Zwolle – Ajax)
– 530 euro (PEC Zwolle – PSV)
– 510 euro (PEV Zwolle – VVV-Venlo)
– 440 euro (PEC Zwolle – AZ)
– 370 euro (PEC Zwolle – NAC Breda)

bron: PEC Zwolle

Reageren?