15 januari 2013 Lees Meer →

Bied mee vanaf één euro op stadionreclame bij PEC Zwolle

Van 17 tot en met 21 januari 2013 organiseert BVA Auctions de online veiling ‘Stadionreclame van eredivisieclub PEC Zwolle’. Iedereen kan bieden op reclameposities, van LED-boardings langs het voetbalveld alsmede op de digitale reclameschermen aan de buitenzijde van het PEC Zwolle-gebouw.

Tijdens de thuiswedstrijden zijn de LED- en vaste boardings zichtbaar op televisie, waarbij de 250 meter LED-boarding één minuut reclamezendtijd heeft per wedstrijd (verdeeld over vier maal 15 seconden). De reclamemogelijkheid op de digitale schermen aan de buitenzijde van het gebouw wordt ook geveild, zichtbaar voor één maand of voor de periode februari tot en met mei 2013. Bieden kan vanaf één euro!

,,PEC Zwolle blijft een vooruitstrevende voetbalclub. Na onze eerste succesvolle ervaring met het veilen van unieke TV- en veldreclame, breiden we de veiling nu uit met reclameposities op de buitenzijde van ons pand. Wederom is het startbod één euro waardoor iedereen een bod kan uitbrengen. Ook nu bepaalt de markt de prijs, we zijn erg benieuwd naar de resultaten”, aldus Edward van Wonderen, algemeen directeur van PEC Zwolle.

BVA Auctions reageerde direct enthousiast op de vraag van PEC Zwolle om een vervolgstap te maken in het veilen van de stadionreclame. ,,Het is interessant om te zien hoe de markt gaat reageren op de uitbreiding van dit reclameaanbod. Voor beide partijen zijn de aangeboden kavels weer een leermoment. Wij zijn heel benieuwd naar de resultaten van deze grensverleggende veiling!”, stelt Rob Meijer, commercieel directeur van BVA Auctions.

Klik hier voor het aanbod.

Reageren?